Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • zsugrot: szia! most akadtam rá a blogodra, mi áprilisban utazunk Brisbane-be, és lenne 1-2 kérdésem a suliv... (2011.02.12. 20:35) Road trip 01. Bevezetés
  • Jozi: @vgabica: olyan csak a kiválasztottaknak lehet (2010.05.02. 06:10) Pillanat
  • vgabica: Hol lehet rescue tube-ot venni? (2010.04.29. 15:20) Pillanat
  • Dante. (törölt): Kedves Rokon! Mi újság arra felé? Szeretnék én mán' e-mailezni veled, ha van időd és energiád, mil... (2010.02.07. 22:29) 2. North Stradbroke Island
  • N_Z s: még csak meg sem kell erőltetnem magam mivel nagyjából el is mondtad mi volt :D (2010.01.13. 00:57) Az első 2010-ben
  • Utolsó 20

2. North Stradbroke Island

2010.01.17. 03:14 :: Jozi

Egy heti tervezgetés után, tegnap, szombaton reggel hajnalhasadtával elindultunk a North Stradbroke szigetre Clemmel, Arnaulttal, Carolinaval.

James Cook még egyben látta a szigetet, ami a 1894-ben vált ketté egy hatalmas viharnak köszönhetően.

Mielőtt kijöttem, a Travel Channelen pont az északi Stradbroke szigetről láttam egy adást. Nem igazán olyan volt mint a tv-ben. Százszor jobb!!

 A 1.5 órás út (ugye hogy nem olyan sok az. Kb Budaörs – Békásmegyer csúcsforgalomban) alatt, a repülőgépen kívül minden tömegközlekedési eszközt igénybe vettünk. Vonat, busz, hajó, autó (bár az nem tömegközlekedés).

Az út alatt végig élőben közvetítettem az eseményeket MSN-en Zsófinak, aki vállalta, hogy fenn marad otthoni idő szerint éjjel 3ig, hogy az első képet neki küldjem el. Ezt a képek kapta:

 

Igazából hihetetlen. A világ szó szerinti másik végéről, szinte élő képet tudok küldeni a teloról. Naggyon durva. Imádom.

Reggel elég felhős volt az idő, amit én nem bántam, mert tudtam, hogy igy is le fogunk égni. Mire odaértünk a Point Lookout –hoz már király napsütés volt. Szóval miután végig sétáltuk a fél órás túra vonalat a part fölötti sziklákon, elmentem a helyi bevásárló központba, amit egy jégkrém árus testesített meg, vizet venni és érdeklődni a kenguruk hol létéről.
Ez egy elég érzékeny téma számomra. Még mindig nem láttam vad kengurut. Nem vagyok hajlandó állatkertbe menni
 Visszatérve a bevásárló központos úriemberre, mondta, hogy persze hogy vannak, ott szoktak ugrálni a parkolóban. Nagyszerű, gondoltam talán szerencsém lesz. Persze hogy nem volt. Na mindegy. Legközelebb.

A sziget egyszerűen csodálatos. Ez egyik kisebb lagúnaszerűséget szemeltük ki fürdőhelyül. Föntről láttunk rájákat, delfineket, ami jó jel mert állítólag, ahol delfin van ott nincs cápa. Habár bízunk  népi bölcsességekben , elgondolkodtam, hogy miért járőrőznek folyamatosan az életmentők a parttól 200 méterre… verzió námbör 1. Láttak cápát és azt keresik. Verzió námbör 2. Megelőzésképpen. Fene tudja. Úgy voltunk vele, hogy amíg a szörfösök a vízben vannak nagy baj nem lehet.

A víz csak egyszerűen tökéletes volt. 25 fok. Kristály tiszta. Király hullámok. Arnault a francia srác, aki amúgy hazája (Franciaországhoz tartozó Reunion szigetről jött, nézetek utána, hogy hol van ) junior szörfbajnoka, fene tudja milyen kategóriában, bevezetett a body szörf rejtelmeiben. Ami elég egyszerű. Amikor a megfelelő hullám közeledik, a megfelelő pillanatban tiszta erőből el kell kezdeni úszni. Nem nagy ördöngösség, de nagyon jó móka.

Egy szó mint száz, az a hely fantasztikus. Nem olyan el üzletiesedet fos mint a Gold Coast. Nyugalom van, kilométer hosszú parttal. IMÁDOM. Lehet jövő héten is elmegyünk. ;)  Ja és persze a kepek

A végére az unalomig használt Mastercard reklmám fantasztikusan eredeti verziója:
Vonatjegy: $7.4
Hajó jegy: $15
Buszjegy: $9
Az élmény: Megfizethetetlen
 

 

1 komment

Címkék: utazás ausztrália nsisland

A bejegyzés trackback címe:

https://jozi.blog.hu/api/trackback/id/tr111678476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante. (törölt) 2010.02.07. 22:29:31

Kedves Rokon! Mi újság arra felé? Szeretnék én mán' e-mailezni veled, ha van időd és energiád, millió kérdésem van, igyekszem nem az agyadra menni velük. Vagy ha van valami interaktívabb elérhetőséged (mondjuk msn), az is jó volna!

Remélem jól vagy ottan Kenguruföldön :)

Vajk
süti beállítások módosítása