Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • zsugrot: szia! most akadtam rá a blogodra, mi áprilisban utazunk Brisbane-be, és lenne 1-2 kérdésem a suliv... (2011.02.12. 20:35) Road trip 01. Bevezetés
  • Jozi: @vgabica: olyan csak a kiválasztottaknak lehet (2010.05.02. 06:10) Pillanat
  • vgabica: Hol lehet rescue tube-ot venni? (2010.04.29. 15:20) Pillanat
  • Dante. (törölt): Kedves Rokon! Mi újság arra felé? Szeretnék én mán' e-mailezni veled, ha van időd és energiád, mil... (2010.02.07. 22:29) 2. North Stradbroke Island
  • N_Z s: még csak meg sem kell erőltetnem magam mivel nagyjából el is mondtad mi volt :D (2010.01.13. 00:57) Az első 2010-ben
  • Utolsó 20

K.K.K. >Kórház, Karácsony, Költözés

2009.12.26. 08:36 :: Jozi

Mindenkinek Kellemes Karácsonyt kívánok.
Itt is volt „ünneplés”, de ennyire ne szaladjunk előre…

2 hete megleptem magam egy új telefonnal. Ah, imádom. Korlátlan skype, msn, facebook. Minden ami kell. Imádom. Ülök a hajón és onnan msnezek, skypeolok, küldök képeket a világ másik felére… hihetetlen. Nem is értem, hogy tudtam eddig nélküle élni. Szóval legyetek skype-on!

Hétfőn eltöltöttem egy kellemes 4 órát a sürgősségi osztályon, míg arra vártam, hogy összevarrják a kezemet. Egy törött pohárral sikerült megvágnom magam a csuklómon. Egyáltalán nem volt mély, csak egy elég széles darabon lejött a bőröm. Alig vérzett stb szóval nem volt vészes. Mikor mutattam a betegfelvételen, elég furcsán nézett rám a nővérke, igy gyorsan hozzátettem, hogy nem a karácsonyi depresszióm, kétségbeesett figyelem felkeltésem eredménye, hanem csupán baleset áldozata vagyok.
Egy szó, mint száz, 4 óra várakozás után pillanatok alatt összevarrták 3 öltéssel. Mivel van biztosításom, így ingyen volt, anélkül egy kellemes
$185-ba fájt volna a dolog…

A karácsony, költözéssel telt. 24.én reggel kiköltöztem a régi helyemről, áthúztam a bőröndömet az utca túloldalára és már meg is érkeztem az új lakásba. A vicces a dologban az volt, hogy 25.éig nem tudtam itt aludni, mert az egyik csaj apukája volt itt.

Szóval, a szentestét Anaéknál töltöttem. Megleptem a lányt egy Lonely Planet Eurpe útikönyvvel, mert júniusban szeretne körbe nézni az öreg kontinensen. Megismerkedtem a húgával, aki 31.én repül Londonba egy évre. Jah, amúgy Isabelnek hívják és a barátja félig magyar. Megtanítottam neki, hogy hogyan kell helyesen kiejteni a barátja, különleges és igen ritka magyar vezeték nevét: Tóth.
Reggel korán keltünk (8kor :S ), mert jött Heather (Ana anyuja) és mentünk át hozzájuk karácsonyozni. Fura volt. Műfenyő, ajándékok a fa alatt, nyár, jó idő, reggel (itt jegyezném meg, hogy küldtem nektek meleget innen, mert van itt bőven. Az Indexen láttam, hogy megkaptátok). Semmi meghittség, halleluja stb. Nagyon nem az igazi.  Aranyosak voltak, jól éreztem magam.

A mai napom a semmit tevésről szólt. Megnéztem a Hangover és az Inglourious Basterds cimű filmeket. Az utóbbinak az az érdekessége, hogy az angol szinkron mellett van még magyar is!!!! Furcsa. Nem értem, hogy miért épp magyar.

Voltam vásárolni és isteni őszibarackot vettem… :P

Na megyek megnézzük az Avatart 3Dben.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ausztrália karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://jozi.blog.hu/api/trackback/id/tr921623614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása